Review Aiken Tea Tree Oil - Whisper of zlyn

Thursday, July 13, 2017

Review Aiken Tea Tree Oil

Kali ini nak share sedikit review untuk product Aiken Tea Tree Oil. Kalau mintak tips or cara untuk rawat jerawat dekat wajah mostly akan recomanded this product. Tak percaya korang pergi twitter kecantikan or apa sahaja or kulit wajah mesti akan nampak this product.

    Macam mana rupa dia? ini kat bawah ini tapi kadang kita taktahu sebab i sendiri baru-baru ini jumpa kalau tidak jenuhlah juga cari tapi tak jumpa-jumpa memang dah lama sangat nak try this product okey ke tidak kan.


             And dia bau ubatlah sikit time pakai tu tapi best seriously tak tipu. Biasalahkan nak bende baik tak semua wangi tapi tak ada lah busuk sangat pon kejap je baru dia . Harga dia sangatlah bepatutan tau murah sangat dan korang boleh dapatkan dekat guardian kalau watson macam tak ada jumpa pula selama ni.
             Korang boleh rembat dia satu set tau yang pencuci ini dalam rm8 macam tu je okey tak adalah mahal. Barang lain dia macam toner dalam rm5 or rm6 macam tu murah kan?! Kalau jenama lain for sure rm10 ke atas mostly lah bukan nak kondem mana-mana jenama.

Hari tu sempat rembat dua benda ini total dalam rm14.10 tak silap seriously murah sangat. Dia sangat bagus untuk kulit yang berjerawatlah senang cakap. Kalau i ni memang lah tak penuh jerawat buat selalu tumbuh sebesar- besar alam seriously tak tipu dan dia suka tumbuh berjemaah bila satu turun satu atau dua akan naik tapi sangat dekat dengan jerawat tu sebelah je.

Orang kadang cakap tu laa asyik berangan je , kalau lain selalu cakap ahh tu jerawat batu ke apa. Stress okey dengar, dan my pimple suka menarik perhatian dia tumbuh best port dekat muka kat dahi.

Korang yang kulit wajah bermasalah jerawat cubalah try mana tahu okeykan, kita perlu cuba untuk tahu mana yang the best for our face and skin. Selagi nak stick dengan satu tapi wajah masih sama dan makin teruk baik tukar untuk selamatkan muka kita ye dokkk..




sekian sahaja dari sis zlyn :)

20 comments:

  1. sha pernah pakai toner, moist dengan sunscreen dari aiken memang best!

    ReplyDelete
  2. Omg I've been using this cleanser with toner and the moisturizer. Since I had a breakout bout last 6 months. and I swear this product is so helpful! Immana do a review of it soon.

    ReplyDelete
  3. hii!
    pernah try aiken punya toner je. sgt best!! most fav toner so far.
    sgt sesuai dgn my acne prone skin

    ReplyDelete
  4. I currently using the Toner and 100% pure Tea tree oil from Aiken :D

    ReplyDelete
  5. Haluuu Zlyn! Singgah sini. Sorry, my comment tak related dengan post haha. I don't know whether it's my laptop or not but I can't put my footprints in your Cbox! So I'll just comment here :)

    ReplyDelete
  6. Mama Ada satu kt Umah. Mama suka baunya Tu bila cuci muka Rasa mcm bersih je

    ReplyDelete
  7. Definitely my next got to grab items 😁 thanks for sharing

    ReplyDelete
  8. ohh.. boleh la try nt.. btw done follow awak.. hehe :)

    ReplyDelete
  9. Hi, saya ada beli tadi moisturizer aiken tapi yg bekas bulat punya, sebab tadi masa nak beli tgk ada dua jenis, satu yg botol satu belas bulat.. Apa bezanya?

    ReplyDelete
  10. Nk tnya.. Slpas pkai toner bru pkai pncuci muka ke

    ReplyDelete
  11. Errr serious okey cleanser dia ni?? Klau x nk cube ni

    ReplyDelete
  12. Tea tree oil aiken ni mmg mmbntu btul..ak pkai utk jrwt so far mmg mujarab..aikem the nesy

    ReplyDelete

@templatesyard