A person that you admire - Whisper of zlyn

Instagram

Sunday, May 26, 2013

A person that you admire

assalamualaikum .. 
teringat pula dekat soalan bi ..
ad tajuk pasal a person that you admire ..
at first i want to write essay about that tittle ..


after i think about 8 minutes and wrote about 2 paragraph then i decide to write new essay ..
haha .. crazy person ~
memang blank la nk jwab .. takut seyh bi ..
bwh 65 kne 1 cane..
mati aden ...

add maths , chemis , physic , bio 
entah apa2 je jwbnya .. merepek2 je byk
ok then ..
lupakan kejap pasal result nanti
lets we countinue the story .. haha
|
||
|||
||||


crush .. everyone have their own crush .. ceh mcm ayat bi yg aku buat essay tu la .. xD
mmg betul pun ramai sgt org ad crush ..
sampai kan datang yg over sgt2 .. haha
stalk fb , insta , keek , twitter , ask.fm n more .. what the ...
haha

apala yang dapatnya kalau stalk pon ?
dapat sakit hati je aku tengok korang .. :D

haha .. u read above ~
keep calm and love your crush ..
haha ..
cannot say anything lol .. sbb xmahir dlm ni .. nanti ad je yg xpuas hati kn ..
crush masing2 .. hati masing2 ..
so jaga la masing tapi yang penting itu jaga la tingkah laku masing2 ..


 WHO IS MY CRUSH ?
hehe ..
secret meh 

tak perlu nak tahu sebab friendship akan musnah ?
jenjengjeng
takot dia bace meh ..
wlaupun dia mcm dh tau ..
but control yourself and keep the secret


ok then .. see u on the next entry ~

No comments:

Follow by Email

@templatesyard