my hubby my dear my sweetheart - Whisper of zlyn

Sunday, January 19, 2014

my hubby my dear my sweetheart

baca tajuk tu jangan nak terus judge ok 
:)
hari ini 19/1/2014
ini bermakna aku sudah 17 tahun 9 hari bhaiii ..
thanks to yang wish kita .. sungguh teharu .,.
k tak lupa juga lina a.k.a nyna yg sudah berpindah .. bestie tuhh ..
seperti biasa mel yang selalu wish kul 12 .. wlaupun tahun ni lambat sedikit tapi thank you dear

10/1/2014
datang2 sekolah je diaorang a.k.a classmate nyanyikan lagu happy birthday .. pehh malu aku 
time tu kemas kelas .. haha .. sgt kelakar time tu

sebenarnya post kali ni nak tunjuk gambar syamin a.k.a min dgn fara
bestie juga sejak tengah tahun lepas ..
diaorang baik sangat .. dan baru berkawan rapat tapi sudah ada kisah tidak sedap ..
haha macam kuih juga kadang2 terpahit, manis, masam

ok si comel ini namanya ialahhhhhhh nur syamin zamri
k dia selalu buat lawak walaupun kepoh tapi kita senang dengan dia .. now dia penolong tingkatan 5s
even dia baru masuk last year now best friend ..
hujung pangkal cerita dia sangat seronokkkk bhaii kwn dgn dia .. happy je selalu dia ni ..
marah tu boleh dikira .. sgt susah nk nmpak dia marah .. haha

ini namanya farasyakilla siman 
pendek kn nama2 semua .. seorang yang gila2 juga .. happy je ..
suka juga buat lawa :3
ni budak acc katakan .. bakal acc tuhhh ..

i hope everything will be alright and enjoy our last year at SMK SEMERAH 
and very important thing is ...
goodluck on our spm and do your best .. all out okkkk
lupakan masalah dan buat yang terbaik untuk masa depan kita .. jangan pikir perkara yang kurang penting :)


yang tidak ada gambar tuhhh bukan tak kawan .. kawan weii .. cuma agak sukar untuk mencari gambar korang tuhh .. hahaha k ak memang jahat..
mehhh aku mention nama karang nagis dah la gambar tak ada nama pun tak ada..

BACA UCAPAN AKU INI DULU

aku nak mintak maaf dan terima kasih kepada semua yang sanggup jadi kawan baik mahupun kawan .. sesiapa yang tidak pernah buad masalah itu aku kira dia kawan baik aku ..
istilah kawan baik itu kadang2 tidak baik kerana kita mengetepikan kawan kita yang lain kan ..
kita kawan semua orang yang nak kawan dengan kita .. alah bukan dosa pun
berkawan .. cuma kita boleh jumpa dan lihat
BEST FRIEND FOREVER DIDUNIA DAN AKHIRAT 
itu lah yang sepatutnya kita lihat siapa yang berada disisi kita ketika kita sedih , duka, kecewa, kesusahan 
dia lah yang berada disamping kita menemani kita

ok for the last word ,,
nak mention ni nama2 kawan haha
min, fara, jan , mel, lina, yana, syaera, ana, miza, peah, aisyah, aini., ika, azra, nanie, ida, fatin , diba..

yang lain bukan tak kawan yang tak tersenarai cuma terlampau ramai .. jangan kecik hati .. 
budak kelas semua aku kawan .. cuma nama korang banyak aku tak larat nak taip hahaha..
yang kelas lain pun sama tau jgn kecik hati aku tetap kawan bhaii

biar kita berkawan ramai jangan sampai kita tiada kawan :")
aku rindu dengan lina sejak dia pindah .. hope kau sihat dan ada kawan yang baik2 

Pelangi itu ada tujuh warna,
 Setiap warna ada makna,
 Orang yang ingin mencuba,
 Pasti dapat maknanya.


ASSALAMMUALAIKUM 

jumpa lagi maybe sebelum spm atau lepas spm xD

No comments:

@templatesyard