De'Lynn Bistro at Batu Pahat - Whisper of zlyn

Tuesday, May 2, 2017

De'Lynn Bistro at Batu Pahat

 First time try biasalah nampak advertisment kat facebook and jalanjalan taktahu nak makan mana so kita scroll balik apa yang kita dah jumpa and try . Like hipster sikit and ada juga shisha untuk siapa yang nak la ..  Harga pon agak berpatutan tak mahal sangat dan rasa dia pon okey sedap jugalah . Area bukit pasir  kalau tak jumpa korang boleh buka facebook and masukkan je alamat dia dalam waze mesti jumpa punya .

Gambar atas ini my food and it was set of burger dan sangat mengenyangkan seriously .. hotdog dia panjang dan ada meatball . burger tu pun roti dia dari roti garlic kot macam tu dan daging dia ada dua layer .
this one is my mum eat . Chicken chop harga around RM11 taksilap lahh .. air macam macam ada . dan kat sini ada yang famous dia dalam dulang tu . ada set small medium dengan large. korang boleh pilih la dalam tu ada spaggeti, chicken chop , lamb chop meatball dengan apatah . kalau datang berdua pon boleh je pilih set tu takde masalah but all the set not include water i think kalau tak silap la haha

selamat mencuba

1 comment:

@templatesyard