SHOPBACK ? apa benda tu? - Whisper of zlyn

Sunday, February 11, 2018

SHOPBACK ? apa benda tu?


       Petang weekend ini nak share sikit mengenai shopback walaupun dah semakin meluas dan ramai yang dah tahu. For those yang masih tak tahu jangan risau okey sila baca sebelum lagi terlambat. Sekarang ini zaman semuanya nak berbelanja online(atas talian)  tambah pula banyak sale yang melanda nak musim perayaan. Risau berbelanja lebih pula kalau asyik beli online je nak nangis hujung bucu meja hujung bulan kan.
 
       Korang hanya perlu buat acc shopback ni and tekan direct dari situ untuk membeli. Tapi sebelum itu sesiapa yang belum ada acc shopback boleh  Click here . Wait wait sebelum tu terangkanlah apa benefit?! okey jangan marah sis lupa.
 
       Sekiranya dah register dekat click here atas tu tadi , korang shopping dengan apa pulangan yang telah ditetapkan walaupun tidakla banyak mana tapi kalau dah selalu shopping sure akan dapat banyak. Mostly 2.0% until 6.0% tapi ada juga yang banyak lagi.

       Habis boleh ke dapat balik duit yang dah kumpul lepas shopping tu? Jawapannya memang boleh kat situ korang boleh isi no acc bank mana mana yang korang nak di cashout kan. Berapa paling sikit boleh keluar? Min RM 10 dalam acc yang Available Balance. Kalau korang check tapi pending tu kena tunggu sebab diaorang takut if korang cancel pembelian macam gitu la.


      AMARAN KERAS! : dah daftar dan berbelanja itu janganlah sampai tak ingat dunia cuma apps ini buat korang lebih jimat sebab sebagai pengguna perlulah berbelanja dengan cermat. Bukan setakat shopping je yang nak pergi melancong ataupun book flight pun korang boleh beli melalui sini. Dapat juga jimat tauu.

     Sebarang pertanyaan boleh tinggalkan dekat komen dan kalau ada masalah untuk signup nak i invite you guys pun boleh just tinggal komen 😊

11 comments:

  1. dah lama download tp x penah guna. haha aduii

    ReplyDelete
  2. dah download tapi nak sign up terus error la.

    ReplyDelete
  3. selalu topup hp kt shopback ni. best :)

    ReplyDelete
  4. hehehe
    macam2 ada skrg nih
    skrg shopback pula

    ReplyDelete
  5. Nice sharing tips sis.. akak baru tau apps nie, hihi tapi taknaklah download sebab takut belanja lebih..

    ReplyDelete
  6. jmput la join n meriahkan segmen GA kt sini

    http://www.raydahalhabsyi.com/2018/02/wonderful-march-giveaway-by-raydah.html

    ReplyDelete

@templatesyard