Hotel Transylvania 3 vs Incredibles 2 - Whisper of zlyn

Thursday, July 19, 2018

Hotel Transylvania 3 vs Incredibles 2

hello semua, nak share sedikit review movie cartoon yang terbaru dekat pawagam yang mesti semua tahu sebab cerita ini famous dan ramai menantikannya iaitu Hotel Transylvania 3 dengan Incredibles 2. Both cerita ini sangat-sangatlah cute.

Incredibles 2

Okey nak start share pasal incredibles 2 dulu sebab cerita tu yang keluar dulu dekat wayangkan. Pada sesiapa yang tak sempat tengok boleh pergi dalam masa yang terdekat ini takut nanti dah takde dekat wayang menyesal pula. Cerita pasal superhero pada yang tak tahu ini pasal apa jangan ternganga pula.
Seriously movie ini sangat cute sebab all the family members ada power yang tersendiri dan digunakan untuk menyelamatkan masyarakat setempat. Kali ini ada watak jahat dan mengambil kesempatan .. ala macam nak cerita semua je jalan cerita ini tau tapi nanti kena maki pula sebab spoil bocorkan. okey baik sis diam tak cerita lebih-lebih. 

Mula movie ini kat wayang dia pasang kartoon pau dan ia membuatkan sis confuse pada mulanya sebab macam aku salah masuk hall ke apa ini. Bukan cerita dia lain ke. Termanggu sendiri jugalah.

Lama sikit habis pau tu barulah mula. Seriously memang sangat cute and banyak moral yang boleh dipelajari dari movie ini. Antaranya saling membantu sama lain dan tetap berusaha untuk selamatkan keluarga yang memerlukan bantuan. But for me this movie agak slow sikit jalan cerita dialah. Rating i bagi this movie 8.3/10 . I still love the baby sebab ada power 

(aipp sempat lagi sis posing sebelum masuk hall)


Hotel Transylvania 3

Ini movie kartun yang ke dua dalam minggu ini sis pergi tengok ye. Sis sangat menantikan cerita ini selepas yang kedua agak lama jugalah. Darcula yang kahwin dengan manusia. But this time they going to vacation. 

  Seriously sangatlah lawa and wowww sangat tahu tempat diaorang pergi vacation tu. Agak lawak dan korang sure akan enjoy this movie. The part dia berlawan dengan musuh lamanya di laut ye. Darcula yang jatuh cinta untuk kali kedua like woww the code is zing . So cute.

   Sis sangat suka muzik dia yang masa DJ mainkan macam dekat club haha siapa tahu mana nak cari that song please comment. But for me macam pendek pula cerita ini sebab macam kejap sangat. Around 2 hour or less sahaja. Rating i boleh bagi cerita ini 9/10 la. 




Pada yang belum tengok pergi cepat-cepat jangan terlepas. I nak tengok uprising something like that tapi dekat wayang yang i pergi tu takde pula. Macam frustlah juga sebab gigih nak tengok dua movie sekali tapi takpelah. Lastly enjoy your movie

7 comments:

  1. I did watch Incredibles 2. Jack Jack is sooooo cuteee. but I havent watch Translyvania 3, kena tengok ni!

    ReplyDelete
  2. this weekend bru nk tgk! hee cant waittt cam best je

    ReplyDelete
  3. dah tengok incredible 2. really in love.. Hotel Transylvania 3 baru nak pergi tengok esok.

    ReplyDelete

@templatesyard