Mission Impossible Fallout - Whisper of zlyn

Friday, July 27, 2018

Mission Impossible Fallout

hello semua, kali ini nak review sikitlah pasal movie terbaru dan terhangat dipasaran pada minggu ini. This time layan cerita aksi yang sangat superlah . Paling peting korang tidak akan menyesal langsung untuk spend duit tengok cerita Mission Impossible Fallout. Dengan pelakon utamanya TOM CRUISE OMG.
Pada siapa yang tak tengok pun before this, still boleh paham dont worry okey just chill pergi beli tiket cepat jangan nak lambat-lambat. Cerita ini actually 26 July dah keluar and i watch it on that day sebab tak ramai orang kerja lagi kan. hahha dapat seat pun best cun je tengok tanpa gangguan dan tiada yang bawa anak merengek ke apa dalam tu.

Barisan artis pun de boom juga 
   


Cerita ini memang tak disangkalah dan sis lagi excited bila toward the end sebab memang wow sangat rasa macam nak tolong je enthan ini. Kesian tau workhard untuk selamatkan semua orang.
Paling tak disangka jumpa wife dia masa nak cari boom kat kamshir. 
(oppss terbocor sikit jalan cerita)

But seriously memang korang akan geram bila tahu siapa yang jahat sebenarnya. Tambah pula, orang atasan ethan yang baik tu mati masa nak tolong. so sad. 
Tapi takde lah sampai nak nangis teriak pula. dont worry takde lah sampai menitiskan air mata kecuali korang ni hati tisue sangatlah.


awwww tom cruise is my fav forever sepanjang dalam cerita ini. 😁😂

overall i love this movie and i give 9.5/10
sebab suka sangat time scene dia langgar lori masuk dalam air dengan yang naik helicopter tu.
like wowww 

Sesiapa yang tak tengok lagi boleh cepat-cepat book atau yang student go direct to wayang and show your student card to get cheap.
Selamat menonton okey yang dah tengok share sikit korang suka ke tak this movie in comment okey

6 comments:

  1. Alaa belum tgk lagi sbb tak pasti bleh minat ke tak tgk crita ni. hehe. genre action berpilih pula sy ni. Tp baca review awak mcm nak tgk jer..

    The Hundred Pages | Eyqa Zq

    ReplyDelete
  2. nak tengokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk. by the way, saya first time datang sini dan terus follow sini sebab suka dengan cara awak menulis. kalau sudi meh lah singgah blog saya hehe. saya followers ke 170

    ReplyDelete
  3. belum tengok lagu.. huaaaaaa..
    tak blh jadi ni.. wajib tengok ! hehe

    ReplyDelete
  4. Nak sgt tgk cite kat panggung cerita ni. Ruby minat sangat cite aksi. Tapi lupakan jelah kt panggung tu, handbag ada 4 orang ni. Tak mampu nk angkut sekali. Hahahaha.

    Selalu tgk astro best ja zlyn kalo nk tgk movie.

    Huhu.

    Salam kenal dear 😍💐

    ReplyDelete
  5. Saya dah tengok movie ni.. memang best and sound effect dia pun gempak

    ReplyDelete

@templatesyard