Cuti 5 bulan - Whisper of zlyn

Thursday, April 20, 2017

Cuti 5 bulan

Done my second year diploma but next sem is my last semester but all UiTM got 5month semester break okey not joking if not i already finish my diploma in this year huhhh.
Since i have plus minus 5 month at home , i go find the job for part time but everytime i ask they want fulltime only like omggg "habis aku nak kerja apa niiiii"


Siap ada yang risau sebab duduk jauh lagi like omg suka hati i la i yang jauh kott bukan you haha. Form 1 shop to another semuanya nak full time sahaja grrr sabar je la .  Bayangkan mana kerja tak habis if all UITM student want to find job and campur budakbudak lepas spm budak yang cuti sekolah lagi dengan economy yang takstabil ni lagi macammacam . hopefully i will find job for me .
Tanam anggur lelama pon stress juga haha i want my pocket money.

Help me anyone have parttime job tell me .

1 comment:

@templatesyard