zlyn TURN 20 YEARS OLD! - Whisper of zlyn

Monday, January 16, 2017

zlyn TURN 20 YEARS OLD!

Ohh my god zlyn turn 20 (crying under a table) too fast i dont want old faster 😥😭
actually my birthday last week on 10th Jan so terharu when people remember our birthday 👉👈(smile alone) . Bila kita pada bulan januari ini kita perlukan banyak bersedia orang kata kita tua (👀) like seriously nak tampar je haha tapi dah birthday kan takkan nak tampar nak marah2 .. not good . Bila dah capai 20 ni banyak benda yang perlu dicapai dan terlalu banyak yang belum tercapai , perlukan lagi usaha yang lebih. huh.

Sambut birthday kat Uni ni sumpah bosan haha (nak harapkan ada orang buat suprised ballon tapi jangan harap dapat) if dekat rumah konfirm mama akan treat me something like food ohh my , oh ya seen im food lover sampaikan secondary classmate wish my birthday with foodlover (crying outside room)

its not funny when you want to tell people today is my birthday okey , seriously shy (malu sangat) and when they sing for me happy birthday i dont what to reply and the situation will become awkward totally okey not joking. If someone wish in whatsapp group also i will reply when half of them done wish hahaha .

Zlyn turn 20 and having a piece of cake treat by wada , ya that cake actually delicious but unfortunely chocolate cheese cake very dispointed 😌 but i must eat because wada treat me . i hate secret resepi Kampar seriously. Not just my cake but red velvet also destructive appetite . Luckly after that we eat at wing zone seriously if u choose any set that they serve will you tummy full eventhough nampak sikit tapi sampai termenggah mengah nak makan wei , DAN SANGAT SANGAT PUAS HATI SELEPAS DIKECEWAKAN OLEH SECRET RESEPI !
toward the end of my birthday i got a burger mcd from nanad . omg tapi seriously my birthday kali ni dapat hadiah makanan sahaja haha,  on the next day i got macaronni from sya .. and seriously kenyang dan nasib baik masa tu takbeli makanan wei kalau tak ahhh makan lahhh kau banyak2 tu zlyn oii ..











muka stress jalan tengah panas nak pergi kelas time birthday hahahaa .. like seriously ada kelas please cancel.. jalan pon feeling feeling je tengah panas sebab nak jalan shortcut punya pasal padahal ada je jalan berbumbung lepas tu kecoh panas hahaha
ni lah orang zaman sekarang macammacam hal lah





on weekend my roomate sue brought me a piece of chocolate cake from secret resepi also haha but this time ok because buy at another brunch haha.
malu tau sebenarnya bila orang bagi hadiah at the same time terharu sebab ada orang susah payah nak belanja (nak nangis) sweetnya roomate ku ini 💞💞💞💞💞💞


And most important is after my birthday is huda n mai haha , dulu kat sekolah geng birthday sebelah2 hari huda je tapi ingatkan bila masuk u ni tak de dah tapi ruparupanya ada and mai yang rapat dengan aku juga haha suatu kebetulan bila tahu yang dia 11th dan aku 10 like what hahaha ..
so cutelah 💕

Lastly happy born day to myself and hope everything that i want , i will get it and success in this world or after , become the successful person and kind to my family haha (yeayy treat me like youngest always muahhh)

No comments:

@templatesyard