Mee Ruski - Whisper of zlyn

Thursday, February 9, 2017

Mee Ruski

hi today i will do my own review on mee ruski tomyam, for surely ramai yang takpernah dengar and tahu pon sebab aku sendiri pon baru tahu tentang kewujudan mee ruski ni haha. As usual la mee ruski ni macam mee segera yang lain juga boleh boil ataupun tuang air panas je . ahh kalau sesiapa yang masih belum pass masak meggi tu jangan risau kat belakang setiap packaging tu ada tulis step step jangan gelabah kalau tak reti masak okey. Bagi yang masih tertanya tanya dan terpinga - pinga apa tu mee ruski boleh check it out gambar bawah ni usah risau akak dah sediakan gambar .

mee ruski ni ada dua jenis kalau yang perisa tom yam ni tau .. ada satu lagi warna hijau macam tu tapi takpernah cuba lagi sebab ini pon first time makan wei sebab ada orang kata sedap sangat hahaha dan yang bawah ni rupa dia selepas keluar dari plastik dia like seriously aku tengok macam mami tu ahh alaahhh jajan mami takkan korang taktahu dan dia bau pon macam lebih kurang haha buatkan aku nak try makan macam tu je macam orang-orang korea yang makan tanpa masak tu ..


 ini lah hasil bila dah masak ahh seriously dia takde wax macam samyang tu .. kalau korang perasan masa rendam samyang akan ada putih2 terkopek dari mee samyang ahh tu la wax wei .. ok back to mee ruski rasa dia sedaplah lain dari meegi biasa tu .. taktahu nak cakap macam mana but you guys should try it. aku rasa lepas makan macam tak kenyang tapi tunggu kejap sikit baru rasa kenyang ok ini tak tipu . Nak tahu macam mana rasa dia korang kena try rasa sendiri okey!

Mee ruski ini boleh didapati dibeberapa tempat je seperti aeon . Kedai-kedai biasa ada juga aku usha tapi takde senang kata susah sikit la nak dapat , korang kena cari dekat aeon je la setakat ini yang aku tau .. okey selamat mencuba 😘

No comments:

@templatesyard